Jak wydać, wypromować i sprzedać BESTSELLER | PR Education

Jak wydać, wypromować i sprzedać BESTSELLER

czyli, jak sprawić, by książka osiągnęła rynkowy sukces!

 

Najlepsze szkolenie na jakim byłam. Jest równoznaczne z kilkumiesięcznym stażem w wydawnictwie. Urszula Zawadzka

obrazek

 

O szkoleniu

Jednodniowe szkolenie Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller to profesjonalna, praktyczna wiedza na temat publikowania, promowania oraz sprzedawania twórczości literackiej. Szkolenie prowadzi ekspert wydawniczego PR z 10-letnim doświadczeniem na rynku książki.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do autorów wszystkich rodzajów twórczości literackiej (beletrystyki, poradników, poezji)

a także:

  • właścicieli i menedżerów wydawnictw
  • pracowników działów marketingu, PR i promocji wydawnictw
  • pracowników agencji literackich
  • pracowników agencji PR
  • osób zainteresowanych funkcjonowaniem rynku książki.

Opinie uczestników szkolenia

Rewelacyjne szkolenie o działaniach, które należy podjąć, aby książka lub płyta stała się bestsellerem rynkowym. Precyzyjnie opracowane materiały informacyjne o kolejnych krokach, które trzeba wykonać na etapach pisania, wydawania, promowania lub sprzedaży własnego dzieła. Jerzy Kostowski, autor książki „Przywilej wyboru”

Najlepsze szkolenie na jakim byłam. Cena odpowiada w pełni jego wartości. Jest równoznaczne z kilkumiesięcznym stażem w wydawnictwie. Jest to gotowa instrukcja krok po kroku „jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller”, łącznie z gotowym planem kampanii PR i wzorami dokumentów. Po szkoleniu musisz już tylko napisać książkę, jeśli jeszcze jej nie masz”. Urszula Zawadzka

Przesympatyczna osoba wypowiada się na tematy, które doskonale zna z własnego, wieloletniego doświadczenia. Robi to w lekkostrawny, często dowcipny i po kobiecemu miękko-obfity sposób. Inspiruje do działania, zaraża energią. Czego chcieć więcej od osoby prowadzącej szkolenia? Szczerze polecam to szkolenie wszystkich, którym bliska jest tematyka promowania książek. Przepraszam – bestsellerów. Dorota Szelezińska, „Autostopy”

Znakomite, bardzo praktyczne szkolenie. Ciekawe przykłady, świetnie przygotowane materiały, bardzo dobrze przygotowana prowadząca. Anna Borys

Jednodniowa bardzo treściwa dawka informacji na temat rynku wydawniczego w Polsce. Joanna Sorn-Gara

Szkolenie “Jak wydać i sprzedać bestseller” to najlepsze szkolenie, w którym do tej pory uczestniczyłam. Pani Beata Wawryniuk posiada ogromną wiedzę i kompetencje z zakresu praktyki PR. Prowadząca w przejrzysty sposób przekazuje uporządkowaną teorię, popierając ją przykładami “z życia wziętymi”. Na szkoleniu uczestnik nabywa wiedzę z zakresu rynku wydawniczego, promocji, pozyskiwania sponsorów, jak i dystrybucji, co pozwala na zwiększenie efektywności pracy w wydawnictwie. Szkolenie było bardzo inspirujące, serdecznie polecam zarówno wydawcom, przyszłym wydawcom oraz pisarzom – każdy znajdzie coś dla siebie! Michalina Zawadka

To z pewnością najlepsze i najciekawsze szkolenie, w jakim miałam przyjemność uczestniczyć. Dowiedzieliśmy się wiele o dostępnych metodach wydawniczych, a także o wszelkich rodzajach promocji książki w Internecie i innych mediach. Prowadząca okazała się przemiłą i niezwykle kompetentną osobą, która odpowiadała na wszystkie nasze pytania jeszcze zanim zdążyłyśmy je zadać. Poza tym dostałyśmy mnóstwo praktycznych wskazówek i materiałów – pojawiły się informacje o tym, jak dokonać analizy książki, jak zorganizować spotkanie promocyjne, podpisać umowę sponsorską, czy skorzystać z usług agencji literackiej. Z czystym sumieniem polecam wszystkim, którzy planują wydać, wypromować i sprzedać bestseller. Katarzyna Parda

Przyznam, że finalnie, jestem pod ogromnym wrażeniem szkolenia. W ciągu jednego dnia Beata Wawryniuk przekazała nam ogrom wiedzy, podzieliła się mnóstwem materiałów, każdy temat omawiając kompleksowo i niezwykle praktycznie. Budujące i inspirujące jest to, że swoją niebagatelną wiedzę popiera przykładami z własnego doświadczenia. To nie jest teoria, ale żywy, realny PR wydawniczy, który znajduje odzwierciedlenie w mojej codziennej pracy. Polecam! Anna Pasieka-Blycharz, Wydawnictwo WAM

Świetne szkolenie! Kilka gęstych w treść godzin spędzonych w kameralnej grupie. Żadnego teoretyzowania, za to dużo praktycznych wskazówek, a niekiedy i wprowadzenie niemal w wiedzę tajemną. Plus gruba pomarańczowa teczka – nie tylko na pamiątkę. Niejeden chciałby mieć jej zawartość na swoim biurku… Anna Sosnowska, miesięcznik „W drodze”

Świetne szkolenie. Intensywne i doskonale przeprowadzone. Bardzo pomogło mi w uporządkowaniu mojej wiedzy o zasadach i metodach promocji książek. Praktyczne rady – bezcenne. Gorąco polecam wszystkim pracującym w wydawnictwach bez względu na zajmowane stanowisko. Materiały , które dostałam w trakcie szkolenia ogromnie przydatne. Ewelina Osińska, Muza SA

„Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller” było jednym z najlepszych szkoleń, w jakich do tej pory uczestniczyłam. Kiedykolwiek. Całość została perfekcyjnie zaplanowana i przygotowana – otrzymaliśmy mnóstwo przydatnych materiałów (m.in. wzory umów), informacje były przekazywane w przystępny sposób, mieliśmy wystarczająco dużo czasu na dyskusje i burze mózgów. Najważniejsze jest jednak to, że prowadząca dokładnie przemyślała, kto i po co przychodzi na takie szkolenie i przygotowała taką dziewięciogodzinną pigułkę wiedzy, w której nie brakowało ani jednego elementu ani też nie było rzeczy zbędnych. Szkolenie było niezwykle inspirujące, bardzo praktyczne i polecam je nawet osobom, które tak, jak ja nie są nowicjuszami w branży książkowej. A stawiających w niej swoje pierwsze kroki zachęcam, by zrobili to wspólnie z Beatą Wawryniuk i PR Education. Kamila Kanafa, agent literacki

Szkolenie systematyzuje wiedzę na temat zadań stojących przed współczesnym kandydatem na wydawcę, a osobom z branży uświadamia, że ich praca może być bardziej efektywna. Pokazuje sprawdzone sposoby na promowanie książek. Duży plus za ilość i jakość materiałów pomocniczych, wszelkiego rodzaju tabelki, wzory pism itd. Ewa Orzeszek

Szkolenie było świetne. Wpływ na to miała duża ilość wiedzy przekazana na jednym spotkaniu, która dodatkowo była popierana autentycznymi przykładami, a nie wydumanymi, które aż rażą sztucznością. Chyba najlepszą rekomendacją jest to, że przyjeżdżając na szkolenie poszukiwałem pracy w wydawnictwie. Miesiąc później, kiedy wypełniam ankietę, już znalazłem pracę w dziale public relations wydawnictwa. Może to zabrzmi trochę patetycznie, ale jak widać to szkolenie „może zmienić twoje życie nie do poznania”. Piotr Wrąbel

Jeśli ktoś zastanawia się nad założeniem małego wydawnictwa, samodzielnym wydaniem książki lub nawet jej napisaniem, albo z jakiegokolwiek innego powodu chce poznać branżę wydawniczą,  nie powinien tego robić nie wziąwszy wcześniej udziału  w szkoleniu „Jak wydać i wypromować bestseller”. Mnóstwo bezcennych, praktycznych  informacji  na temat  specyfiki polskiego rynku wydawniczego. Do tego świetne umiejętności trenerskie prowadzącej! Jedno z najlepszych szkoleń w jakich kiedykolwiek brałam udział.  Naprawdę było warto! Dziękuję. Anna Śpiewak

Szkolenie było super. Mnóstwo wiedzy w ciągu jednego dnia, w pigułce. Beata świetnie przygotowana merytorycznie, uczestnicy szkolenia – z ciekawymi pomysłami do realizacji. Wyniosłam ze spotkania: poczucie owocnie spędzonego czasu, przekonanie, że nareszcie zaczyna mi się klarować, jak działa ten rynek oraz – co najważniejsze – zapał do działania. Dziękuję i polecam! Karolina Monkiewicz-Święcicka

Świetne szkolenie! Prowadzone z zaangażowaniem i profesjonalnie. Wzięłam w nim udział z rozpędu, prosto po podyplomowych studiach edytorskich. Wydawało mi się, że wiem już wszystko, ale czułam potrzebę potwierdzenia wiedzy. Niespodziewanie poznałam wiele praktycznych metod promocji i reklamy, przygotowanych specjalnie dla małych wydawnictw, także dla pojedynczych autorów. W dodatku z niedużym budżetem. Pasja trenerki sprawiła, że w ciągu całego dnia nie czułam zmęczenia. Doskonale przygotowane materiały mam na własność, korzystam z nich w moim wydawnictwie codziennie. Ewa Agnieszka Frankowska, Wydawnictwo Czerwona Papuga

Szkolenie „Jak wydać i wypromować bestseller” to jedna z najciekawszych „burzy mózgów”, w której uczestniczyłam. Duża wiedza i łatwość jej przekazywania, ale także wytworzenie znakomitej, twórczej atmosfery oraz umiejętność dyscyplinowania i stymulowania do myślenia, to jedne z najważniejszych cech prowadzącej. Nie sposób nie wspomnieć także o poczuciu humoru, które szkolenie zamieniło w konstruktywne spotkanie fachowców i marzycieli. Bo czymże innym jest działalność wydawnicza, szczególnie w tak trudnych dla tej branży czasach, jeśli nie przygodą właśnie? Fachowe rady i doświadczenie p. Beaty spowodowały, że ze szkolenia wyszłam z głową pełną pomysłów i… od razu wzięłam się do ich realizacji. Czego chcieć więcej? Jedynie tyle pasji i zaangażowania, ile przekazała nam Beata Wawryniuk. Polecam z pełną odpowiedzialnością.
Ewa Paciorek, manager Wydawnictwa Wojciech Marzec

Jestem osobą, która lubi pisać. Ostatnio dużo rzeczy działo się w moim życiu i postanowiłem podzielić się z innymi swoim doświadczeniem. Na szkolenie trafiłem dzięki mojej żonie, która znalazła w komputerze stronę „Jak wydać i wypromować bestseller”, ponieważ od pewnego czasu nosiłem się z pomysłem wydania swojego ebooka. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Na szkoleniu poruszane były wszystkie kwestie, które mnie interesowały: jak wydać książkę w formie ebooka, jakie firmy zajmują się konwersją, jak mogę trafić do dużej ilości odbiorców, jak trafić na inne rynki. Gorąca polecam dla osób, które maja pewne doświadczenie lub są świeżynkami, jak ja. Maciej Gronek

Dziękuję za bardzo interesujące szkolenie – Jak wydać i wypromować bestseller. W ciągu jednego dnia dostałem sporą pigułkę wiedzy. Zrozumiałem podstawowe zasady, dlaczego się je stosuje, co się dzięki nim osiąga. Bardzo miła prowadząca, Beata Wawryniuk, skupiła się na pokazaniu mechanizmów i „reguł gry”. Z tymi podstawami mogę dalej próbować sił samodzielnie. Podobało mi się jedno z ćwiczeń, dotyczące kolejności działań (chodziło o dotarcie z informacją do dziennikarza – krok po kroku). Z pozoru proste ćwiczenie, okazało się bardzo pouczające. Bo kiedy rozumiem procesy, działam w odpowiedniej kolejności. Czasami ważne są detale: czy zadzwonić przed wysłaniem, czy po wysłaniu maila? Grupa składała się z osób z „różnych bajek”, ale szkolenie było na tyle uniwersalne, że każdy wyniósł dla siebie to, czego potrzebował. Szczerze polecam! Piotr Porczyński, e-publika

Kurs: „Jak wydać i wypromować bestseller” pozwolił mi uwierzyć, że moja książka znajdzie odbiorców. Tak, właśnie tak! Oni nie będą jej szukać. Przecież nawet nie będą wiedzieć, że ją napisałam. Dlatego, to książka ma zapukać do czytelników. Ma się im przedstawić, uwieść i skraść im serca. Jak to zrobić? No właśnie. Nie byłoby tego kursu, gdyby nie to pytanie. Po kursie wiem, że wszystko w moich rękach. Począwszy od napisania, przez promocję, aż po sprzedaż. Albo, przynajmniej, przez prawidłowy dobór środków na osiągnięcie zamierzonego celu: wydania i wypromowania bestsellera! Zachęcam do wzięcia spraw w swoje ręce. Zachęcam do kursu. A potem wszystko ma się po prostu udać!
Justyna Stawarz – autorka książki, która wkrótce będzie wydana, „TojaNike”

Sympatyczna, bardzo dobrze przygotowana prowadząca wraz z interesującym zagadnieniem sprawiły, że dziewięć godzin minęło w czasie krótszym niż kilka mrugnięć okiem, a dawka przekazanej wiedzy wyskoczyła poza skalę miernika szkoleń:)
Tomasz Wiśniewski, Instytut Adama Mickiewicza

Mam bardzo pozytywne wrażenia. Dowiedziałam się wielu rzeczy, zwłaszcza z dziedziny marketingu, które na pewno wykorzystam przy zakładaniu własnego wydawnictwa. Szkolenie podsunęło mi też parę bazowych pomysłów, które będą dla mnie jakimś punktem odniesienia i bazą do dalszego ich rozwijania według własnego zapotrzebowania. Dodam jeszcze, że uważam szkolenie za naprawdę wartościowe źródło wiedzy i mam poczucie dobrze wydanych pieniędzy:) Marta Niespodziewany

Rzeczowe, pożyteczne, ciekawe – polecam.
Urszula Kuzińska, pracownik naukowy UW

Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie i w bardzo miłej atmosferze, sprzyjającej zarówno chłonięciu wiedzy jak i zadawaniu pytań. Profesjonalne i ludzkie podejście prowadzącej, wyrażające się na każdym etapie – począwszy od maili informacyjnych, na szczerym zainteresowaniu indywidualnymi planami i projektami uczestników skończywszy. Szkolenie jest cennym źródłem informacji o współczesnym rynku wydawniczym w jego różnych (nie tylko tradycyjnych) odsłonach, a jednocześnie dużym motywatorem i chyba jedynym tego typu szkoleniem obecnie oferowanym potencjalnym autorom i wydawcom. Świetna inicjatywa. Jagoda Ratajczak

Świetne przygotowanie merytoryczne prowadzącej i jej bogate doświadczenie sprawiają, że szkolenie to jest bardzo praktyczne i ukazuje wiele sprawdzonych, już gotowych rozwiązań. Polecam szkolenie przede wszystkim autorom, a także małym i średnim wydawnictwom. Każdy znajdzie coś dla siebie i na pewno wykorzysta wiedzę zdobytą na tym szkoleniu. Karolina Borowska, Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii

Świetne szkolenie, szczególnie dla osób planujących założenie wydawnictwa. Bezcenne rady również dla tych, którzy chcą wydać powieść (niekoniecznie od razu w formie papierowej) Bardzo przydatne materiały pomocnicze. Całe szkolenie bardzo inspirujące – dziękuję!!! Katarzyna Jędrych-Waniek, Twój Styl

„Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller” – tytuł szkolenia, moim zdaniem, w pełni oddaje istotę omawianych na nim zagadnień. Kompetentna i sympatyczna trenerka w sposób konkretny i zrozumiały przybliżyła mi tematykę dotyczącą self‑publishingu, skutecznej promocji książki oraz współpracy z mediami. Dla mnie istotne były zagadnienia: efektywne działania PR, zawieranie umów patronackich i sponsorskich, tworzenie newsa i informacji prasowej, a także rynek dystrybucyjny. Wiedza i doświadczenie zarówno trenerki, jak i kursantów, wpłynęły na sprawny przebieg szkolenia w twórczej i przyjaznej atmosferze. Myślę, że osoby początkujące w branży wydawniczej, jak również „weterani” w tej dziedzinie, będą mogli wynieść ze szkolenia sporo przydatnych informacji i wykorzystać je hobbystycznie lub w swojej codziennej pracy. Magdalena Piczkowska, Akademia Muzyczna w Łodzi

Może nie na temat, ale moja opinia dotyczy prowadzącej, która potrafi zarazić entuzjazmem (pewnie jak na PR-owca przystało). I za entuzjazm dziękuję. Magdalena Lenart, Wydawnictwo 2 Kolory

Jestem zadowolona z udziału w szkoleniu, ponieważ usystematyzowało moją wiedzę. Kilka rzeczy dzięki niemu mogę poprawić i kilka innych, które były dla mnie nowością, wcielić w życie. Szkolenie było bardzo skondensowane i rzeczowe. Trenerka bardzo dobrze prowadziła zajęcia, nie pozwalała by program się rozmył w pobocznych wątkach. Cały dzień uważam za udany i chętnie polecę innym. Iwona Stabeusz, Wydawnictwo Literówka

Z pełnym przekonaniem polecam szkolenie „Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller”, zarówno tym, którzy dopiero przymierzają się do założenia własnego wydawnictwa, jak i tym, którzy już działają na tym polu. Podczas szkolenia można zapoznać się z niezwykle rzeczowo omówionymi kwestiami dotyczącymi kampanii promocyjnych, zasad współpracy z mediami, dystrybutorami etc., a także uzyskać dostęp do wielu pożytecznych dokumentów, takich jak: wzory umów, listy z propozycjami współpracy, plany medialnej promocji książki. Pojawiło się również kilka przydatnych ćwiczeń przeprowadzonych w bardzo miłej atmosferze. Dziękuję, pozdrawiam, polecam. Marcin Czerkasow

„Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller” to profesjonalne i w pełni praktyczne szkolenie! Bez zbędnego teoretyzowania, otrzymujemy konkretne porady, pomysły i narzędzia w jaki sposób zaistnieć na rynku wydawniczym z produktem jakim jest książka. Ogromna ilość materiałów, z którymi wychodzimy ze szkolenia jest jego kolejnym atutem. Polecam zarówno tym, którzy zaczynają swoją przygodę z wydawaniem książek, ale także doświadczonym wydawcom. Agnieszka Bereźnicka-Serafin, Leo Media

Szkolenie, które zarówno warto polecić jak i w nim uczestniczyć. Jestem przyjemnie wyedukowana, co zapewne jest zasługą pożytecznych materiałów/treści, lub, a raczej głównie, prowadzącej. Było to moje pierwsze szkolenie z PR Education, na pewno nie ostatnie. Aleksandra Jaworska

Ogromnie dziękuję Pani Beacie Wawryniuk za wprowadzenie w świat książki. Uważam, iż poziom merytoryczny i sposób przekazania wiedzy przez panią Beatę podczas warsztatu „Jak wydać, wypromować i sprzedać bestseller” był na bardzo wysokim poziomie. Materiał przekazany był w sposób zrozumiały, a wszelkie wątpliwości i pytania wyjaśniane były w sposób wyczerpujący. Jako uczestnik wielu szkoleń muszę stwierdzić, że było jednym z niewielu ciekawszych i niepowodujących znużenia uczestnika. Magdalena Kotarba

Unikatowe zalety szkolenia

Szkolenie prowadzi ekspert wydawniczego public relations z 12-letnim doświadczeniem na rynku książki. Program jest w pełni dostosowany do realiów rynku wydawniczego w Polsce i specyfiki produktu, jakim jest książka. Wyczerpująco omawia dostępne metody publikowania twórczości oraz szereg profesjonalnych technik promocji i sprzedaży książek. Zdradza tajniki skutecznych działań na rynku wydawniczym, medialnym i dystrybucyjnym, które zdecydowanie wpływają na sukces rynkowy książki.

Czego nauczą się uczestnicy szkolenia?

  • Poznają specyfikę rynku wydawniczego w Polsce.
  • Zapoznają się z dostępnymi na rynku możliwościami opublikowania książki.
  • Dowiedzą się, jak mogą aktywnie wpływać na promocję swojej książki.
  • Nauczą się projektować kampanie promocyjne książek.
  • Poznają techniki i narzędzia współpracy z mediami.
  • Nauczą się opracowywać profesjonalne materiały dla mediów.
  • Poznają sposoby pozyskiwania patronów i sponsorów.
  • Zgłębią zasady organizowania udanego spotkania autorskiego.
  • Poznają skuteczne metody wpływania na poziom sprzedaży.

Program szkolenia

WYDANIE KSIĄŻKI

  1. Jak działa rynek wydawniczo-dystrybucyjny – mapa dla niewtajemniczonych.
  2. Pięć dostępnych na rynku metod opublikowania książki.
  3. Jak pozyskać wydawcę tradycyjnego – narzędzia i zasady.
  4. Self-publishing - samodzielne wejście na rynek książki papierowej i elektronicznej. Jak to zrobić z sukcesem.
  5. Agencje literackie i marketingowe – autor w rękach agencji. 

PROMOCJA KSIĄŻKI W MEDIACH

  1. Co trzeba wiedzieć o mediach – zasady profesjonalnej współpracy z dziennikarzami.
  2. Analiza książki – punkt wyjścia działań PR.
  3. Narzędzia i techniki niezbędne do promocji książek w mediach.
  4. News i informacja prasowa – jak wzbudzić zainteresowanie swoją książką?
  5. Planowanie kampanii promocyjnej książki – podstawa skutecznego działania.
  6. Patronaty medialne – jak je pozyskiwać i kiedy warto.
  7. Sponsoring – jak zrealizować wyjątkowe spotkanie autorskie z pomocą partnerów.

PROMOCJA W INTERNECIE

  1. Współpraca z blogerami książkowymi.
  2. Promocja książki na Facebooku – bezpłatne narzędzia.
  3. System reklamowy Facebooka – wspieranie strategii promocji książki.

DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ

  1. Dostępne metody sprzedaży książki.
  2. Jak aktywnie wpływać na sprzedaż – tajniki komunikacji z rynkiem księgarskim.
  3. Etyka w działalności promocyjno-handlowej.

Prowadząca szkolenie

Beata Wawryniuk - aktywny praktyk public relations, ekspert wydawniczego PR, od 12 lat związana z branżą wydawniczą, trenerka, pisarka, wydawca. Przez siedem lat zarządzała działem PR w warszawskim wydawnictwie. Zaplanowała i zrealizowała wiele kampanii promocyjnych. Z sukcesami promowała książki i autorski wizerunek takich autorów, jak: Daniel Passent, Agnieszka Perepeczko, Jan Pietrzak, Marcin Wolski, Dmitrij Strelnikoff, Małgorzata Piekarska, Tomasz Łubieński, Barbara i Piotr Adamczewscy i wielu innych. Specjalizuje się w media relations, internetowym PR i eventach.

Ukończyła Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowe Dziennikarstwo na Uniwersytecie im. Kard. Stefana Wyszyńskiego. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Aktualnie prowadzi szkolenia z zakresu public relations dla osób i instytucji działających na polu kultury, edukacji i sztuki.

Metoda szkoleniowa

Wykład, case studies, ćwiczenia.

Miejsce, termin i cena szkolenia

Szkolenie odbywa się w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 20 w godzinach: 9.00 – 18.00. Cena szkolenia: 590 zł. Wielkość grupy ok. 8 osób. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.

Poprzednie edycje szkolenia:

Zapisz się na szkolenie

Prosimy o wypełnienie FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO i przesłanie go e-mailem w formie załącznika na adres: zgloszenie@preducation.pl.

Zobacz też:

kurs kreatywnego pisania: WARSZTAT pisarza
kurs internetowy: JAK WYDAĆ KSIĄŻKĘ
kurs internetowy: JAK WYPROMOWAĆ KSIĄŻKĘ W MEDIACH
kurs internetowy: JAK WYPROMOWAĆ KSIĄŻKĘ W INTERNECIE
kurs internetowy: WIZERUNEK PISARZA

Serdecznie zapraszamy do telefonicznego lub e-mailowego kontaktu, jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej o naszych metodach i szkoleniu. W przypadku zainteresowania szkoleniem indywidualnym, prosimy o kontakt z naszym biurem.