Jak promować instytucje kultury w INTERNECIE | PR Education

Jak promować instytucje kultury w INTERNECIE

 
 
obrazek
 

Do kogo skierowany jest Kurs?

Kurs jest skierowany do:

  • menedżerów i pracowników instytucji kulturY, wydawnictw, księgarń, bibliotek, domów kultury, teatrów, muzeów, uczelni wyższych, fundacji i innych
  • pracowników działów PR instytucji kultury
  • pracowników agencji PR.

Co daje udział w kursie?

Kurs Jak promować instytucje kultury w internecie to praktyczny, przystępnie opracowany zestaw materiałów omawiających najważniejsze zagadnienia związane z promocją instytucji i wydarzeń kulturalnych za pomocą narzędzi internetowych. Uczestnicy kursu otrzymają szereg inspirujących pomysłów na skuteczną promocję za pośrednictwem strony internetowej, współpracy z blogerami, działań wirusowych, newslettera, Facebooka i innych. Kursanci będą mogli na bieżąco wdrażać uzyskane umiejętności, wykonując ćwiczenia i konsultując pomysły z doświadczonym specjalistą PR.

Zalety Kursu

  • Inspirujące pomysły na promocję przedsięwzięć kulturalnych w internecie.
  • Dostęp do profesjonalnej praktycznej wiedzy, dostosowanej do potrzeb instytucji kultury.
  • Konsultowanie ćwiczeń ze specjalistą PR.
  • Możliwość dostosowania czasu i tempa nauki do własnych potrzeb i możliwości.
  • Uczestnictwo w kursie potwierdzone dyplomem.

Program Kurs

Lekcja 1. Planowanie kampanii promocyjnej w internecie.

  • Analiza projektu kultury – punkt wyjścia planowania kampanii promocyjnej. 
  • Planowanie kampanii promocyjnej w internecie.

Lekcja 2. Wykorzystanie strony internetowej w celu skutecznej promocji projektu kultury.

  • Strona WWW – jak skutecznie promować projekty poprzez stronę internetową.
  • Jak stworzyć internetowe biuro prasowe i dlaczego jest nam potrzebne.

Lekcja 3. E-mail marketing – jak stworzyć listę mailingową i wykorzystać jej potencjał do promocji projektów kultury.

  • Zasady efektywnego e-mail marketingu.
  • Jak stworzyć atrakcyjny newsletter.

Lekcja 4. Marketing wirusowy projektu kultury.

  • Co to jest marketing wirusowy, jak działa i jak go wykorzystać dla promocji kultury.
  • Sposoby wykorzystania marketingu wirusowego w instytucji kultury.

Lekcja 5. Blogosfera – promowanie instytucji kultury we współpracy z blogerami.

  • Blog, blogerzy, blogosfera – kim są i dlaczego warto z nimi współpracować.
  • Formy współpracy z blogerami w celu promocji instytucji kultury.

Lekcja 6. Serwisy społecznościowe – jak promować instytucję kultury w social media?

  • Profile w mediach społecznościowych.
  • Pierwsze kroki w social media.

Lekcja 7. Facebook – planowanie strategii komunikacji na FB.

  • Co to jest strategia, jak ją zaprojektować i dlaczego warto ją przygotować.

Lekcja 8. Facebook – projektowanie i prowadzenia fan page’a promującego instytucję kultury.

  • Pomysł na fan page – cztery sposoby obecności na FB.
  • Pozyskiwanie fanów, którzy interesują się kulturą.
  • Angażowanie fanów – jak działać, by strona tętniła życiem.

Lekcja 9. Facebook – wspieranie sprzedaży kultury za pomocą Facebooka.

  • Przeobrażanie fanów w klientów kupujących produkty lub usługi kultury.
  • Posty komercyjne.

Lekcja 10. System reklamowy Facebooka.

  • System reklamowy Facebooka – jak precyzyjnie dotrzeć do naszych odbiorców.
  • Niestandardowe grupy docelowe.

Lekcja 11.  Jak pisać artykuły do mediów internetowych.

  • Budowa artykułu prasowego.
  • Jak napisać atrakcyjny artykuł na temat projektu kultury.

Metodologia Kursu

Kurs Jak promować instytucje kultury w internecie jest kursem internetowym. Na kurs składa się 11 lekcji, które zawierają: omówienie tematu, praktyczne przykłady, porady, ćwiczenia. Lekcje są wysyłane drogą e-mailową na adres uczestnika kursu raz w tygodniu, we wtorki. Przez cały okres kursu uczestnik może konsultować pracę nad ćwiczeniami ze specjalistą PR, opiekunem kursu. Na koniec uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia kursu (po wykonaniu testu sprawdzającego wiedzę).

Autorka Kursu

Beata Wawryniuk - aktywny praktyk public relations z 12-letnim doświadczeniem, trenerka, były wiceprezes ds. komunikacji w warszawskim wydawnictwie, a od pięciu lat właścicielka własnej firmy szkoleniowej. Ukończyła Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej oraz podyplomowe Dziennikarstwo na Uniwersytecie im. Kard. Stefana Wyszyńskiego. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Aktualnie prowadzi kursy i szkolenia z zakresu public relations dla osób i instytucji działających na polu kultury, edukacji, sztuki i biznesu.

Termin, cena i zawartość Kursu

Zimowa edycja kursu Jak promować instytucje kultury w internecie rozpocznie się 16 stycznia i będzie trwała do 27 marca 2018 r. Cena Kursu: 390 zł. W cenę kursu wliczone są: treść lekcji, materiały, ćwiczenia, konsultacje, test, dyplom ukończenia kursu (po wykonaniu testu sprawdzającego wiedzę).

Zapisz się na kurs

Prosimy o wypełnienie FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO, a następnie przesłanie go e-mailem w formie załącznika na adres: kurs@preducation.pl.

Serdecznie zapraszamy do telefonicznego lub e-mailowego kontaktu, jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej na temat Kursu.